ROK
|
STAV CESTNÝCH KOMUNIKÁCIÍ K:
|
DĹŽKY CESTNÝCH KOMUNIKÁCIÍ [km]
|
DIAĽNICE+ DIAĽNIČNÉ PRIVÁDZAČE
|
RÝCHLOSTNÉ.CESTY/ CESTY PRE MOTOROVÉ VOZIDLÁ + PRIVÁDZAČE RÝCHL.CESTY
|
CESTY I.TRIEDY
|
CESTY II.TRIEDY
|
CESTY III.TRIEDY
|
SPOLU
|
1997 |
1.1.1998 |
221 |
27 * |
3 219 |
3 771 |
10 418 |
17 629 |
1998 |
1.1.1999 |
292 |
27 * |
3 223 |
3 773 |
10 427 |
17 714 |
1999 |
1.1.2000 |
295 |
27 * |
3 220 |
3 826 |
10 393 |
17 734 |
2000 |
1.1.2001 |
296 |
27 * |
3 222 |
3 826 |
10 394 |
17 737 |
2001 |
1.1.2002 |
299 |
27 * |
3 221 |
3 828 |
10 391 |
17 738 |
2002 |
1.1.2003 |
307 |
52 * |
3 224 |
3 829 |
10 396 |
17 755 |
2003
|
1.1.2004 |
318 |
66 * |
3 335 |
3 729 |
10 396 |
17 777 |
2004
|
1.1.2005 |
322 |
78
|
3 263 |
3 729 |
10 394 |
17 787 |
2005
|
1.1.2006 |
334 |
126 * |
3 215 |
3 734 |
10 401 |
17 809 |
2006
|
1.1.2007 |
334 |
153 * |
3 206 |
3 742 |
10 399 |
17 834 |
2007
|
1.1.2008 |
373 |
159 * |
3 207 |
3 742 |
10 402 |
17 883 |
2008
|
1.1.2009 |
393 |
159 * |
3 275 |
3 686 |
10 402 |
17 916 |
2009 |
1.1.2010
|
400
|
180
|
3 317
|
3 644
|
10 406
|
17 947
|
2010 |
1.1.2011
|
427
|
190
|
3 318
|
3 643
|
10 408
|
17 985
|
2011
|
1.1.2012
|
430
|
242
|
3 317
|
3 639
|
10 411
|
18 040
|
2012 |
1.1.2013
|
432
|
248
|
3 312
|
3 637
|
10 415
|
18 044
|
2013 ** |
1.1.2014 |
423
|
260 |
3 291 |
3 617 |
10 379 |
17 970 |
2014 |
1.1.2015 |
421
|
265 |
3 293 |
3 616 |
10 369 |
17 963 |
2015 |
1.1.2016 |
464
|
277
|
3 302
|
3 616
|
10 360
|
18 019
|
2016 |
1.1.2017 |
464
|
287 |
3 306 |
3 611 |
10 363 |
18 031 |
2017 |
1.1.2018 |
483
|
295 |
3 311 |
3 610 |
10 357 |
18 057 |
2018 |
1.1.2019 |
483 |
295 |
3 312 |
3 610 |
10 358 |
18 059 |
2019 |
1.1.2020 |
496 |
271 |
3 333 |
3 631 |
10 340 |
18 072 |
* Rýchlostné cesty sú v štatistických prehľadoch centrálnej technickej evidencie cestných komunikácii SR vykazované ako samostatná skupina od roku 2009. Do roku 2009 ich dĺžka je vykazovaná v rámci ostatných tried ciest.
** Zmeny dĺžok v rámci jednotlivých druhov cestných komunikácií podľa dopravného významu (trieda cestnej komunikácie) v porovnaní s rokom 2013 nastali z dôvodu implementácie pravidiel vzájomného usporiadania cestných komunikácií v oblasti ich vzájomných križovatiek v zmysle TP 078 (pôvodné číslo TP 15/2013) . Niektoré úseky CK v križovatkách boli preklasifikované do vetiev; niektoré samostatne klasifikované privádzače diaľnic a rýchlostných ciest boli preklasifikované do vetiev diaľnic a rýchlostných ciest.
Dĺžky ciest podľa kraj/okres od roku 2000
Aktualizované: 12.8.2020
Publikované: 22.2.2011