Prejsť na navigáciu

Párovanie údajov

Merania sa vždy vykonávajú v konkrétnom jazdnom pruhu. Párovanie meraní je výpočtový proces, ktorým sa dáta namerané pre jednotlivé jazdné pruhy kombinujú do reprezentatívneho výsledku za celý jazdný pás. Párovanie údajov umožňuje získať prehľad celkového stavu povrchu vozovky na úrovni jazdného pásu (úseku referenčnej siete).

Do procesu párovania vstupujú iba merania na priebežných jazdných pruhoch merané v priebehu 3 mesiacov.

Na danej časti jazdného pásu sa za výsledok párovania berie

  • pre Kuab

 reprezentatívne meranie s najhoršou (minimálnou) hodnotou modulu pružnosti,

  • pre Profilograph

    vypočítané hodnoty z meraní za jednotlivé jazdné pruhy parametrov

    IRI – priemerné a maximálne,

    RUT – maximálne,

    MPD – minimálne,

  • pre Skiddometer

vypočítaná najhoršia (minimálnou) hodnota pozdĺžneho trenia (MU),

  • pre LineScan

    vypočítaná priemerná hodnota indexu trhlín (UCI).


Publikované: 4.9.2017


<marec 2021>
poutstštpisone
22232425262728
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Aktuálne

Nové úseky D1, D3

Nové úseky D1, D3

18.02.2021

Národná diaľničná spoločnosť 29.1.2021 otvorila nový úsek diaľnice D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka, a  21.12.2020 otvorila takmer šesťkilometrový úsek diaľnice D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec.

Viac…

PF 2021

PF 2021

12.01.2021

Cestná databanka ďakuje všetkým svojim priaznivcom za úspešnú a podnetnú spoluprácu v uplynulom roku a do nového roka 2021 praje šťastie, zdravie a mnoho úspechov!

Viac…

Nový úsek D4

Nový úsek D4

26.11.2020

Hlavný zhotoviteľ D4R7 Construction s.r.o. dňa 8.11.2020 odovzdal do prevádzky ďalší úsek diaľnice D4. Úsek má dĺžku 3,5 kilometra, spája cesty I/63 a II/572A, konkrétne ide o úsek od križovatky Podunajské Biskupice v smere do Vrakune po nový obchvat Mostu pri Bratislave, cesta II/572A.

Viac…

Odkazy

  • Užitočné odkazy
  • Autorské práva
  • Mapa stránky
  • Technická podpora
  • Vyhlásenie o prístupnosti