Merania sa vždy vykonávajú v konkrétnom jazdnom pruhu. Párovanie meraní je výpočtový proces, ktorým sa dáta namerané pre jednotlivé jazdné pruhy kombinujú do reprezentatívneho výsledku za celý jazdný pás. Párovanie údajov umožňuje získať prehľad celkového stavu povrchu vozovky na úrovni jazdného pásu (úseku referenčnej siete).
Do procesu párovania vstupujú iba merania na priebežných jazdných pruhoch merané v priebehu 3 mesiacov.
Na danej časti jazdného pásu sa za výsledok párovania berie
reprezentatívne meranie s najhoršou (minimálnou) hodnotou modulu pružnosti,
vypočítané hodnoty z meraní za jednotlivé jazdné pruhy parametrov
IRI – priemerné a maximálne,
RUT – maximálne,
MPD – minimálne,
vypočítaná najhoršia (minimálnou) hodnota pozdĺžneho trenia (MU),
vypočítaná priemerná hodnota indexu trhlín (UCI).
Publikované: 4.9.2017