Prejsť na navigáciu

Párovanie údajov

Merania sa vždy vykonávajú v konkrétnom jazdnom pruhu. Párovanie meraní je výpočtový proces, ktorým sa dáta namerané pre jednotlivé jazdné pruhy kombinujú do reprezentatívneho výsledku za celý jazdný pás. Párovanie údajov umožňuje získať prehľad celkového stavu povrchu vozovky na úrovni jazdného pásu (úseku referenčnej siete).

Do procesu párovania vstupujú iba merania na priebežných jazdných pruhoch merané v priebehu 3 mesiacov.

Na danej časti jazdného pásu sa za výsledok párovania berie

  • pre Kuab

 reprezentatívne meranie s najhoršou (minimálnou) hodnotou modulu pružnosti,

  • pre Profilograph

    vypočítané hodnoty z meraní za jednotlivé jazdné pruhy parametrov

    IRI – priemerné a maximálne,

    RUT – maximálne,

    MPD – minimálne,

  • pre Skiddometer

vypočítaná najhoršia (minimálnou) hodnota pozdĺžneho trenia (MU),

  • pre LineScan

    vypočítaná priemerná hodnota indexu trhlín (UCI).


Publikované: 4.9.2017


<január 2019>
poutstštpisone
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910

Aktuálne

PF 2019

PF 2019

21.12.2018

Cestná databanka ďakuje všetkým svojim priaznivcom za úspešnú a podnetnú spoluprácu v uplynulom roku a do nového roka 2019 praje šťastie, zdravie a mnoho úspechov!

Viac…

Uzlové body - spresnenie polohy

Uzlové body - spresnenie polohy

14.12.2018

K 01.12.2018 sme v rámci aktualizácie referenčnej siete cestných komunikácii vykonali spresnenie polohy uzlových bodov tvoriacich hranicu administratívneho členenia SR na úrovni okresu, resp. kraja na celom území SR.

Viac…

Lokalizačné tabuľky TMC v4.0

Lokalizačné tabuľky TMC v4.0

27.10.2018

Dňa 24.9.2018 boli organizáciou Traveller Information Services Association (TISA) certifikované lokalizačné kódy tabuliek TMC Slovenskej republiky, číslo 51, verzia 4.0 (ďalej len „LT SK v4.0“).

Viac…

Odkazy

  • Užitočné odkazy
  • Autorské práva
  • Mapa stránky
  • Technická podpora
  • Vyhlásenie o prístupnosti