Stav cestných komunikácií zamerané zariadením PROFILOGRAPH
Mapové prehľady sú vyhotovené v mierke 1: 1 100 000, formát A3.
1. Stav diaľnic a rýchlostných ciest
- z hľadiska pozdĺžnej nerovnosti (IRI)
, ,
, ,
- z hľadiska priečnej nerovnosti (RUT)
, ,
, ,
- z hľadiska pozdĺžnej a priečnej nerovnosti (IRI, RUT).
, , , ,
2. Stav cestných komunikácií I. triedy
- z hľadiska pozdĺžnej nerovnosti (IRI)
,,
,
- z hľadiska priečnej nerovnosti (RUT)
, ,
, ,
- z hľadiska pozdĺžnej a priečnej nerovnosti (IRI, RUT),
, , , ,
3. Stav cestných komunikácií II. triedy
- z hľadiska pozdĺžnejnerovnosti (IRI)
, ,
, ,
- z hľadiska priečnej nerovnosti (RUT)
, ,
, ,
- z hľadiska pozdĺžnej a priečnej nerovnosti (IRI, RUT)
, , , ,
Stav cestných komunikácií zamerané zariadením SKIDDOMETER
Mapové prehľady sú vyhotovené v mierke 1: 1 100 000, formát A3.
–
–
–
–
–
Stav cestných komunikácií zamerané zariadením KUAB
Mapové prehľady sú vyhotovené v mierke 1: 1 100 000, formát A3.
–
–
–
–
–
Stav cestných komunikácií zamerané zariadením LINESCAN
Mapový prehľady je vyhotovené v mierke 1: 1 100 000, formát A
–
–
–
Úseky cestných komunikácií zamerané so zariadením VIDEOCAR
Mapový prehľad je vyhotovený v mierke 1: 1 100 000, formát A3.
–
Aktualizované: 28.6.2019
Publikované: 1.12.2010